and i hope you know

2010.06.18. 06:45

ma megint láttam? vagy kezdek becsawarodni. De tetszenek a számai, kerekek , nem prímek.
cos they are so awesome!!!
am: mi az istenért van az , hogy kb félévente akarok valamit véletlen is megvalósítani , minden oldalról jóóól átrágom, utánanézek , letisztázom és bitchslap. Még ha véletlen olyan közel is kerülök hozzá ,hogy úgy érezzem meg tudtam csinállni valami visszaránt és dobhatom ki a retekbe az egészet.... kicsit bosszantó. rühellek várni...
ahhoz képest 4 kor keltem megint. mondjuk ez betudható annak ,hogy ilyen körülmények közt bármit tudok tenni csak aludni nem. elkéne menni sétállni. hajnalba állat. kewesen vannak , jó idő wan, nemkell megrohadni.
debazzeeeg katolikus suli. nemfordul el az agyam rajt... túlnagy a csend. kéne valamit hallgatni. mostanába leálltam a zenéléssel pedíg az igazi ötletek csak akkor jönnek.
Az emberélet útjának felén. egy nagy sötétlő erdőbe jutottam,. mivel az igaz útat nem lelém.Ó, szörnyü elbeszélni mi van ottan, s milyen e sűrü, kúsza, vad vadon: már rágondolva reszketek legottan.

szeretem. megnyugtat, zöldségek . repülők. minek vagy egy videó a lerakásukról bár állat lehet. bár ez olya lehet mint az ötletek , megoldások . BÁRMIRE. már mindenrőlvan "howto" wideó.
mi az a szám amibe a kis rajzolt emberke megy és énekel ? miért nem jut eszembe. pedíg beleégett az agyamba  a dallama.

csináld ,csináld , jól csináld . cos who is the fu*kmen? we az the fu*kmen. csodás. de legalább tisztában vagyok a korlátaimmal.
nemhogy hajnalba elküldenek ,hogy lopj el egy helikoptert... nahpersze. mindenféle gyakorlat nélkül helikoptert vezetni kb olyan mintha 5 tojást próbálnál egymáson egyensúlyozni, de egész szépen ment .
ez a legjobb: Zöld volt a mező, színes a rét,
ház ült a völgyben és kék volt fent az ég.
laza , könnyed életérzés. kár hogy pont az ellenkezőjéről szól. hülyeprolik.
hudeelegem van már ebből. komolyan az lesz a vége ,hogy sorozatgyilkolásba kezdek. és abc sorrendbe fogok haladni :) BUD

olyan szépek vannak, a megszállotjuk vagyok. megnyugtatnak , sőtmitöbb jó érzéssel töltenek el. amúgy is kell a megerősítés. amit minden sopánkodás nélkül de életbe nem kaptam még.
már megint az a fránya de. minek monduk valamit ha utána úgyis cáfoljuk. nyomatékosítás. az ellentétek felsorakoztatása mindíg hatásos.

tényleg csak én vélekedek ilyen könnyedén a halálról? mindenki annyira fél tőle. pedíg semmi nincsen benn. szó szeint. mindenki még az is aki tettei h nem fél tőle és úgy próbál meggyőzni ,hogy nincsen igazam. hallani az elcsukló hangján . a szavak közti nagy szünetekben zúgó mélylevegőkben. félrenézésekben , nyelésekben. Libabőrön a kézen. átlátható hazugság és félelem. vagy csak szerintem. bár ez minden mondatom után mondhatnám. mivel minden csak szerintem létezik megkérdőjelezés nélkül. innen lemaradt egy vessző amitől teljesen máshogy hangzik a mondat, de ez a szép. már nem jawítom ki. így legalább tudom ,hogy kinek mi a véleménye róla. vagy esetleg egy későbbi magamnak, hogy hova képzeli a vesszőt és neki mit mond a mondat. bár a mondat nem mond. mi mondjuk a mondatot. ... ahogy a  BigMac nem is tud osonni!

 


azta. (ez a sok enter hogy termelődött a szöveg végére? )

A bejegyzés trackback címe:

https://clrsrc.blog.hu/api/trackback/id/tr152090540

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása