Akkor kezdem el...

2011.03.26. 22:08

Szól a jól ismert 30y szám , ééés tényleg. Akkor kapok rá dolgokra amikor mások már megunták. tudom hogy nem erről szól a szám de most ez ugrott be.

Komolyan , néha úgy érzem én vagyok egyedül normális ezen a kurva világon. Persze gyorsan körbenézek és azért találok pár értelmes arcot (hál' istennek).
Azt bírom amikor mondok valami okosat , majd valaki más simán terjeszti az igét mintha ő találta volna ki. Ami elviekben nekem nem baj mert legalább terjed a gondolkodásmódom de azért mégiscsak na...

Furcsa am, elgondolkodtam tegnap, hogy  ,hogy az istenbe lehetnek ennyire szellemileg igénytelenek az emberek. Gondolok itt a főműsoridőben menő szennyről, de nem csak az . Vagyis talán jobban mondva ez már annak a hozománya. (nah ez kivételesen érthető mondat...)
Sóval , ez borzasztó szerintem ,hogy az emberek nagy többsége konkrétan csukott szemmel jár és le se szarja ,hogy mi történik körülötte. Vagyis lehet h érdekli de csak addig a pontig h 'ja létezik' és kicsit se gondol bele ,hogy miért. Pedíg annyi felfedezni váró dolog van. De nem kell mindenkinek Einsteinnek lennie, csak lépjenek már túl azon, hogy mekkeressük a minimálbért , esszük a babos csülköt és megnézzük a tahóvilágot a ritalinklubbon. Mert azért mennek a nézhető műsorok 11kor meg éjfélkor a tv ben mert főműsoridőbe odakapcsol egy "átlagnéző" és ha csak a kötőszavakat érti butának érzi magát . Ha butának érzi magát, ideges lesz. Ideges néző meg nem kell mert elkapcsol vagy még a végén csinálna valamit a tvzésen kívül. énmeg hányingert kapok attól a sz@rtól ami ott megy.... nemcsoda h inkább zsibbasztom az agyam komedi centrállal. vagy leszarom az egészet és töltök egy sorozatot. IGÉNYES TV MŰSORT MAGYARORSZÁGNAK!!!!
bár úgyis 'mi' vagyunk kevesebben uh sose lesz nézhető időpontban érdekfeszítő műsor.

De hogy folytassam gondolatmenetem, nem értem ,hogy tudják az emberek úgy élni az életüket ,hogy nem-akarnak-okosabbak-lenni. Elképzelni nem tudom, nekem is van jópár olyan téma amit leszarok, de alapvetően szeretek új információhoz jutni. legfőképpen valami audióvizuális élményként. úgy marad meg a legjobban. Most pl a sci-fi tudomány c sorozatra kattantam rá. rohadt érdekes, olyan dolgokat feszeget mint teleportálás, időutazás, etc. és nem gondoltam volna, hogy ennyire "közel" vagyunk ezekhez a dolgokhoz.  tudom ez az én szegényes tudásom de akkor is meglepődtem és iszonyatjónak tartom. Mondjuk van párdolog amivel nem értek 1et , és szeretek kicsit kételkedő lenni , ez viszi előre a világot.

Ahogy egy okos ember mondta, bólogató társadalomban élünk, hát én nem szeretek minden baromságra helyeselni. Elvégre reformer alkat lennék vagy mifene. :)

Fuckin' perfect jut eszembe, nem zavar ha valaki elhanyagol mert van valakije csak legalább megmondhatná mert kurva idegesítő ,ha próbálsz nyitni felé, jóba lenni vele. Ő meg 1 ik percről a másikra eltűnik és le seszar heteken keresztül. HÁt azért ennyire nenézenek már lábtörlőnek hééé.

 

büdös mocsadék sazr messenger.. istenem programozóként ég a pofám h mások ilyen szarhatárt kiadnak a kezükből... kurwanagy újjítás h smooth minden , csúszkál faszán,.. overdesigned. de a kiabszott alap funkcióit mint üzenetküldés nem lehet használni.... hát bassza meg...
nahjó idegroham vége.

érdekes amikor ideges vagyok. a nyúl is ideges lesz. rohangászik össze vissza és nem bír megülni a seggén, amikor lehiggadok, leül, de szigorúan háttal nekem. empatikus nyúl.

faszán ki is estem a gondolatmenetemből. mind 1 úgy se hajt a tatár.

jah megvan, úúúúúúúgy kifeküdnék egy vastag és szép zöld gyepre és nézném a csillagokat, mondjuk kicsit hideg van hozzá. de kit érdeket. most ilyen hangulatom van. csak csöndbe elmélkedni milyen kicsik vagyunk , és mennyi mindent nem tudunk megmagyarázni. tücskök, nedves fűszag, érzékszervkitárás, ez kell most
 

A bejegyzés trackback címe:

https://clrsrc.blog.hu/api/trackback/id/tr932774365

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása