faszbúk

2011.04.15. 16:27

ezen a zseniális oldalon jó sokan dolgoznak, köztük olyan moderátorok is akik az accountokat csekkolják és eleget tesznek a "jelentéseknek". Valaki akit nem neveznék nevén úgy gondolta vicces lesz az én nevemben csinálni 1 fiókot, holott már létezek, és felveszi az ismerőseimet. Majd 1 nap kidobja h sok a közös ismerősöm ezzel a személlyel, saját magam, váó, skizó lettem. Jelentem. mindenkinek küldök körüzenetet h töröljék és jelentsék.Eredmény:
30 ból, 7 ember vette figyelembe a kérésem törölte és jelentette, 22 ember le se szarta h mit írtam és nem tettek semmit 1 zseni pedig engem törölt ismerősök közül :D gondolom engem is jelentett. és persze már 1 hete nem történik semmi. Én is szeretnék kreálni 1 olyan oldalt amibe semmilyen energiát nem kell belefeccölnöm csak elindítani és learatnám a babérjait. zseniális
 

A bejegyzés trackback címe:

https://clrsrc.blog.hu/api/trackback/id/tr692828540

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása